فقط در یک دقیقه

دانلود رایگان کتاب «فقط در یک دقیقه» (سه فصل اول)

فقط در یک دقیقه

نویسنده: تام و کیت شرایتر

مترجم: بامداد صالحی

چرا پیام‌های بازرگانی می‌توانند محصولات خودشان را در ۱۵ ثانیه یا ۳۰ ثانیه معرفی کنند، و ما هم آن محصولات را می‌خریم؟

آن وقت چرا برای فروش محصولات بازاریابی شبکه‌ای خودمان و معرفی این فرصت کاری به ۱۵ یا ۳۰ دقیقه زمان نیاز داریم؟

جوابش این است که پیام‌های بازرگانی از زبان خاص «بازاری» استفاده می‌کنند و با استفاده از عبارت‌های حساب‌شده، می‌توانند ظرف چند ثانیه پیام خود را به مخاطب منتقل کنند. ما زبان بازاری بلد نیستیم. حتی نمی‌دانیم این زبان بازاری چیست.

پس ما از چه زبانی استفاده می‌کنیم؟ زبان اجتماعی. چرا؟ چون در مدرسه همین را به ما یاد داده‌اند. آن‌ها فکر می‌کردند قرار است… برویم سر کار!

ولی بدی‌اش این است. پیام‌های بازرگانی و آگهی‌های تبلیغاتی رقیب ما هستند، و از زبان اجتماعی و گپ زدن‌های ساده‌ی ما بازاریابان شبکه‌ای موفق‌تر عمل می‌کنند و آن را شکست می‌دهند.

اما خوبی‌اش این است که می‌توانیم زبان بازاری را یاد بگیریم تا بتوانیم در دنیای واقعی با آگهی‌ها و پیام‌های بازرگانی رقابت کنیم.

همه می‌توانند تمام روز مثبت باشند و لبخند بزنند. این‌طوری مشتری‌های احتمالی‌مان فکر خواهند کرد ما آدم‌های مهربانی هستیم. اما اگر دائماً از زبان اجتماعی استفاده کنیم، مشتری‌های احتمالی وارد سازمان ما نمی‌شوند.

اگر می‌خواهیم در بازاریابی شبکه‌ای موفق شویم، باید عبارت‌های حساب‌شده و مؤثر را بیاموزیم. زبان بازاری جواب می‌دهد. اگر در این زمینه فعالیت می‌کنیم، همین الان باید زبان بازاری را یاد بگیریم.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فقط در یک دقیقه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *